Wednesday, January 23, 2008

IV Hooaeg






Nottingham Forest - Roda JC


2010/2011 hooaeg


Algas teine hooaeg Premierleague's. Nottingham Forest'iga. Board soovis klubi saada liiga keskmikuks ning seda ma neile ka lubasin. Enda soov oli tiimiga esikümnesse jõuda, eelmisest 11. kohast parem positsioon saada. Sain 23 miljonit naelsterlingit uute meeste värbamiseks.


Alustasin siis laristamisega: sisse tuli 10 miljoniga Edgar Manucharyan Amsterdami Ajax'ist, 6,5 miljoniga ostsin Chica Torino'st, 2,4 käisin välja Prödli eest Sturm Graz'ile. Tasuta liitus Pasqual Berenguer. 350 000 maksin Boriss Maali eest TVMK'le. Klubist lahkus pool koosseisu, keda mul vaja polnud: Lee Miller, Viikmäe ja paljud teised.


Esimene mäng oli kõrgliigas siis Aston Villa vastu kodus. Võitsin mängu kindlalt 3-0. Värava sai kirja selles mängus ka uus signing Manucharyan. Mäng oli ise suht ühekülgne, domineerisin täielikult seda kohtumist. Kõik tundus hooaja alguses roosiline...


Kuid siis tegin midagi mõtlematut: detsembri alguses nõudsin board'ilt raha juurde, kuid raha asemel sain ma sacki. Olin kuni 10. veebruarini meeskonnata, siis sain ma Roda JC lootsiks. Otsustasin, et mängin selle klubiga hooaja lõpuni ning suvel hakkan omale vähe tugevamat ja võimekamat meeskonda otsima. Loodan klubi leida Prantsusmaalt või Saksamaalt. Roda'ga saavutasin liigas 10. koha. Nottingham lõpetas selel hooaja 12. kohaga.

Olen uue klubi otsinguil...

No comments: