Wednesday, March 26, 2008

VIII Hooaeg

1028

PSV Eindhoven

2014/2015 hooaeg

Nonii. Lahkusin siiski HSV'st ning proovisin ennast Prantsusmaale istutada, kuid kuna seal mind keegi ei tahtnud, maandusin Hollandis. PSV sai minu uueks klubiks. Uue klubi board soovis 2 aasta lõppedes liiga võita. Mina lubasin tiitli pärast heidelda ning sain selle vastuse eest 8 miljonit naelsterlingit tehinguteks.

Suvel olin turul suht passiivne, oma raha matsin Bruno Formigoni alla, kes liitus 8,75 miljoniga Feyenoord'ist. Talvel tulid tasuta kaks lootustandvat eestlast ning 2 miljoniga ostsin Kelvin Leerdami NEC'ist. Maha müüsin suvel 250 000ga Frank van der Struijki AZ'sse ning talvel liitus 4 miljoni naela eest Fenerbahce'ga Adigun Salami. Sellega olid minu ostu-müügi tehingud tehtud.

Esimene tähtsam mäng oli mul Super Cup'i finaal Sparta Rotterdam'i vastu. Läksin Sparta vastu vana Nottm Forest'i aegse 4-3-2-1 taktikaga. Asusin 5. minutil kohtumist 1-0 juhtima, kui nurgalöögi suunas peaga tagumise posti juurde Lee Nguyen. Oma eduseisu suurendasin 2 väravale 48. minutil, kui taaskord oli minu meeskond resultatiivne standardolukorras. Maté saatis seekord nurgalöögi peaga väravasse. Minu tiim oli suht kindlal kursil oma esimese tiitli suunas minu käe all. 80. minutil suutis Sparta siiski ühe värava tagasi lüüa, kui väravavahist tagasi põrkunud palli lõi sisse Fabiano. Siiski võit tuli ning esimene tiitel oligi juba võidetud. Kena on alustada positiivselt.

Hooaeg möödus siis, ütleks, et ülihästi. Tiitli pärast liigas võitlesime Ajaxiga. Enne viimast vooru juhtisin II kohal oleva Ajax'i ees 2 punktiga ning, et liigat võita, pidin viimases voorus alistama Twente. Mäng lõppes kohutava 0-0 viigiga, kuid minu õnneks ebaõnnestus ka Ajax viimases voorus ning tegi samuti 0-0 viigi. Võitsin Hollandi Eredivisie oma esimesel hooajal. Saldoks jäi 23 võitu, 10 viiki ja 1 kaotus. Väravatevahe +45. Imetlusväärne oli ka see, et minu klubile löödi liigas kõige vähem väravaid, ainult 24. Karikas jõudsin finaali. Tee sinna oli üpris pikk: II ringis alistasin Sparta 1-0, seejärel Roda JC 3-0, 4-1 Fortuna Sittard'i, veerandfinaalis 2-1 Zwolle ning poolfinaalis 2-1 RKC. Finaalis sain vastaseks Ajax'i, kellega olin kemplenud terve hooaja. Võitsin neid 3-2 ning suutsin PSV-ga võita Hollandis kõik, mis võimalik. Euroopas nii hästi ei läinud. Pääsesin küll alagrupi turniirile Champions League's, kuid 2 parema hulka seal pääseda ei suutnud (jäin 3.) ning langesin UEFA Cup'i, kus põrusin juba esimeses play-off ringis PSG vastu kokkuvõttes 2-3. Klubi edus mängisid ülisuurt rolli minu kogenud väravavaht Gomes, keskvälja mootorid Edinho, Bruno Formogoni ning Juan Carlos Carrizo ning ründajad Mauricio Moreno, Gabriel Machado ja Eljero Elia. Machado oli ka minu klubi suurim väravakütt, lüües kõigis sarjades kokku 30 väravat. Ta valiti ka Hollandi liiga parimaks mängijaks, Moreno sai kolmanda koha. Mind valiti Manager's Manager Of The Year'iks ning Manager Of The Year'iks. Kena tunnustus!

Uuele hooajale lähen vastu soovis pääseda lõpuks Prantsusmaale manageerima. Siia eriti ei kipu jääma, sest sai ju tehtud puhas töö, kuid eks näitab aeg, mis saama hakkab...

No comments: